חברת ServiceWise נבחרה להקים ולהטמיע מערכת CRM בשטראוס מים

חברת שטראוס מים בחרה בחברת ServiceWise יישומים עסקיים לצורך הקמה והטמעה של מערכת CRM מבוססת Salesforce. זאת במסגרת פרויקט טרנספורמציה עסקית,שהיקפו עומד על כמה מיליוני דולרים.

הפרויקט החל באפריל האחרון והוא עתיד לעלות לאוויר במספר שלבים, עד סוף השנה הבאה. במסגרתו תסייע ServiceWise לשטראוס מים להטמיע פתרונות שנועדו לתמוך באסטרטגיה של החברה לניהול תהליכי המכירות, השירות והשיווק.

מודולים שונים של Salesforce יוטמעו במסגרת הפרויקט, ביניהם Marketing Cloud, Sales Cloud ו-Service Cloud. כל אחד מהפתרונות נועד לייעל ולשפר את מערכת היחסים בין החברה ללקוח.

מוטי קירשנבאום, מנמ”ר שטראוס מים, אמר כי החברה “קיבלה החלטה לבצע טרנספורמציה עסקית של תהליכי העבודה המרכזיים, באמצעות אפיון ופיתוח מחדש של מערכות הליבה והדיגיטל. החברה כולה נרתמה לטובת הצלחת הפרויקט, וכל יחידה עסקית מינתה אנשים מנוסים ומומחים בתחומם כמובילי המסלולים המקצועיים בפרויקט. יצאנו לדרך לתוכנית מאתגרת ויוצאת דופן במורכבותה, תוך מינוף טכנולוגיות חדשות: ענן קמפיינים שיווקיים ומסע לקוח, החלפת בסיסי הידע במוקדים, אופטימיזציה וניהול עבודת הטכנאים בשטח, Big Data, BI וערוצי דיגיטל ללקוחות”.

מוטי קירשנבאום
מוטי קירשנבאום

צפריר עזרא, מנהל מערכות הליבה משטראוס מים, אומר: “ביצענו בחינה מקיפה של הפלטפורמות והאינטגרטורים השונים בעזרתם המקצועית של חברת שטראוס אסטרטגיה (אבנר שטראוס,  מנכ”ל ושי כהן, יועץ בכיר), והחלטנו לבחור בפתרון ובשותף אשר יצעידו את שטראוס מים קדימה בשירות ובחוויית הלקוח כחלק ממערך ה- customer centric של החברה. אנו מאמינים שהחברה בחרה בשילוב האופטימלי בין כלים, למתודולוגיית agile ושותף מיישם, שייתנו את המענה לשאיפות והציפיות הגבוהות שלנו ממהלך זה.”

כרמלה אבנר, סמנכל”ית תפעול ו – IT של שטראוס מים, אומרת: “האסטרטגיה של שטראוס מים מציבה את הלקוח במרכז. החלפת הפלטפורמה הטכנולוגית תחייב את הארגון לבחון מחדש תהליכים ומודלים עסקיים,  באופן שימנף את המגמות הדיגיטליות בעולם, ויאפשרו לחברה לתת ללקוחותיה ערף מוסף באופן שוטף בכל אחת מנקודות המגע.

בחרנו ב- ServiceWise כשותף עסקי על מנת למנף את יכולותיהם הן בהכרה מעמיקה של פלטפורמת ה – Salesforce,  והן בהיכרותם את השוק המקומי בהיבטים הצרכניים והתפעוליים.”

כרמלה אבנר
כרמלה אבנר

רונן טבריה, מנהל מכירות לארגונים ב-ServiceWise, אמר: “זהו מגה-פרוייקט אשר ישרת כאלף משתמשים וטומן בחובו אתגרים רבים בהיותו גדול ומורכב בהיקפו. למעשה הינו הגדול ביותר בישראל שמנוהל ומיושם על ידי שותף של Salesfrce. שטראוס מים בחנה לעומק הן שותפים ישראלים והן שותפים גלובליים של Salesforce ובחרה ב-ServiceWise לאחר שזו זכתה באופן מובהק בכל הפרמטרים ובכלל זה: איכות וחדשנות הפתרון המוצע, מקצוענות הצוות המוביל, כאשר דגש מיוחד ניתן על שביעות רצון לקוחות בפועל. התמקדות החברה בשביעות רצון לקוחות ממשיך להוכיח את עצמו כהשקעה הטובה ביותר והזכייה בפרוייקט זה הינה הבעת אמון משמעותית של לקוח מכובד וגדול מקבוצת שטראוס. הסכם זה הינו עדות למיצובה של SeviceWise  בישראל כשחקן המוביל בשוק של פרויקטי ה- CRM  הגדולים ביותר בישראל”.

לידיעה במגזין אנשים ומחשבים: http://www.pc.co.il/featured/223378/