חמש אפליקציות AppExchange שישפרו את עבודתכם ב-Salesforce.com

קשה להאמין שלפני שלוש שנים בלבד המושג “חנות אפליקציות” לא אמר דבר לאיש מלבד אולי אנשים בודדים בתעשיית הסלולר. מהפכת האייפון והצלחתה המסחררת של ה-App Store, חנות האפליקציות של אפל, הובילו לגל השקות של חנויות דומות יותר או פחות. כיום, מלבד חנויות האפליקציות של אנדרואיד ובלקברי, יש כבר חנות כזאת ליישומים שמותאמים לעבודה בדפדפן כרום של גוגל; אמאזון מוכרת ספרים אלקטרוניים בחנות הקינדל; ובארה”ב, חברת Netflix מאפשרת לגולשים לרכוש כותרי וידאו דרך הרשת בחנות המקוונת שלה. לאור כל זאת, העובדה של-Salesforce.com יש חנות אפליקציות כבר למעלה מחמש שנים ראויה אם כך לציון מיוחד.

AppExchange היא סופרמרקט של יישומים שהותאמו לסביבת Salesforce.com ולמעשה פועלים כהרחבות מנוהלות לסביבת ה-Salesforce הארגונית. יש בה כיום מעל אלף אפליקציות המפותחות על ידי מאות מפתחים ובתי תוכנה ברחבי העולם. חלקן, אגב, חינמיות. כולן נועדו להוסיף ל-Salesforce.com יכולות מעבר לאלו הכלולות במוצר עצמו. הנה חמש המלצות שאספנו עבורכן לאפליקציות שיכולות להוסיף לחווית העבודה שלכם עם ה-CRM.

Salesforce for Twitter

טוויטר הולך ותופס מקום של כבוד כמכשיר תומך שירות לקוחות. עסקים וחברות שמקימים נוכחות בטוויטר חושפים עצמם לפניות לקוחות דרך הערוץ החדשני הזה, ואם מדובר במותג מוכר או בעסק בעל אלפי לקוחות, המצב יכול לצאת משליטה די במהירות. הציצו למשל בחשבון הטוויטר של מיכל אדר-פרסמן בשם Kooterit, המרכז תלונות על שירות לקוחות לקוי נגד חברות שונות בישראל. האפליקציה החינמית Salesforce for Twitter שפיתחו אנשי Salesforce.com בעצמם מספקת פתרון לניטור ומעקב אחר אזכורים של העסק בטוויטר, ומאפשרת לייצר אוטומטית Cases, או בקשות שירות, בתגובה לאזכורים שכאלה. כך מובטח לכם שלא תפספסו אזכורים שכאלה ותזכו בנקודות חיוביות בקרב הקהילה הגדולה והצומחת של טוויטר. לחצו כאן לצפיה בדמו שמדגים איך זה עובד.

Xactly Express

Listing Banner

אם יש לכם מספר רב של אנשי שירות ומכירות, Xactly תנהל עבורכם באופן גמיש ואוטומטי את התהליכים הקשורים למתן עמלות ומענקים למערכים הללו. זו אפליקציה בתשלום המבטיחה להפחית את אחוז הטעויות בחישוב העמלות לאנשי המכירות, ומתן ניראות אופטימלית למצב העמלות גם לאנשי ההנהלה וגם למנהלי התיקים או השירות בעצמם. שימושי ביותר.

Opportunity Management Console

חברת BALINK (גילוי נאות: BALINK הינה שותפה עסקית של ServiceWise) מפתחת ומוכרת אפליקציות AppExchange מזה מספר שנים, ונחשבת למובילה בתחום זה בישראל. יישום ניהול ההזדמנויות שלה נועד לחברות שמנהלות מספר רב של הזדמנויות ומספק ממשק לעדכון בו-זמני של מספר רב של הזדמנויות (Opportunities) ב-Salesforce.com, על פי קריטריונים שונים ומבלי לבזבז זמן יקר בכניסה לכל הזדמנות בנפרד. אפליקציה זו אינה חינמית.

Skype for Salesforce

אינטגרציה מלאה של סקייפ, שירות הטלפון האינטרנטי הפופולרי, לתוך סביבת Salesforce.com. שימושי מאוד למי שרשימת אנשי הקשר שלו מורכבת בעיקר מאנשים בחו”ל וסובל מרגישות לעלויות השיחות הבינלאומיות. שירות SkypeOut מציע מחירים אטרקטיביים מאוד לשיחות בינלאומיות למספרים ניידים ונייחים. האפליקציה עצמה חינמית.

Mass Transfer Contacts

מכירים את זה שאיש מכירות אחד מוחלף באחר ואתם צריכים להעביר את כל אנשי הקשר של הראשון לשני? אהה, ראיתי את הבעת הכאב שחלפה בעיניכם! האפליקציה הזאת עושה בדיוק את מה שכותרתה אומרת. שימושי מאוד ויכול לחסוך זמן רב ברגע הנכון, ובחינם.