ינואר בחנות האפליקציות של סיילספורס: קלריזן, מינטיגו ונבחרי הקהל ל-2011

מהדורת ינואר של הניוזלטר של חנות האפליקציות של סיילספורס, ה-AppExchange, נחתה אמש בתיבות הדואר ובתוכה תזכורת מעודדת, למי שהיה זקוק לה, שישראל היא מרכז של חדשנות טכנולוגית ועסקית גם בתחום האנטרפרייז. הניוזלטר, שתפוצתו גלובלית, כולל אזכורים בולטים לאפליקציות החדשות של שתי חברות ישראליות, שהיה לנו ב-ServiceWise הכבוד לשתף עמן פעולה: Clarizen ו-Mintigo. בנוסף התפרסמה החודש הרשימה של ‘נבחרי הקהל’ מקרב האפליקציות בחנות.

ניהול פרויקטים בענן

האפליקציה של Clarizen לסיילספורס מחברת בין שירות הענן הפופולרי שלה לניהול פרויקטים לבין ה-CRM ותומך במעבר חלק יותר של מידע בין גופי השירות והמכירות בארגון. אפשר להתנסות ל-30 יום חינם.

לידים חכמים ל-B2B

Mintigo Home

Mintigo פיתחה קונצפט מעניין, Customer DNA, שבקצרה משתמש באפיון הפרופיל של הלקוחות הקיימים של העסק על מנת לסרוק באופן אוטומטי וחכם מאגרי מידע מקוונים ולהביא מהם לידים התואמים לפרופיל. האפליקציה החדשה של מינטיגו לסיילספורס מחברת את מאגר פרטי הלקוחות שב-CRM לתהליך האוטומטי של הגדרת האפיון ותומכת בתהליך  הזמנה וייבוא הלידים ממערכות החברה ל-CRM.

האפליקציות הנבחרות של 2011

AppEx-best11-landing-980x125

מוקדם יותר בינואר פירסמה סיילספורס את רשימת האפליקציות הנבחרות ב-AppExchange לפי מדד המבוסס על ביקורות וציוני משתמשים (כך עפ”י הפרסום). טוב לראות את Marketo מעטרת את הרשימה פעמיים: פעם אחת כאפליקציית ה-Chatter הטובה ביותר, במסגרת מוצר ה-Sales Insight שלה; ופעם נוספת כאפליקצית ה-Marketing Automation הטובה ביותר.