מחר מעונן: שוק המחשוב בענן יגיע ל-241 מיליארד דולר עד 2020

זה שמחשוב ענן זה הבייגל החם של העשור כולם כבר יודעים. עכשיו חברת המחקר פורסטר שיחררה תחזית לפיה השוק יצמח בקצב מהיר ועשוי להגיע ל-241 מיליארד דולר עד 2020.

אז כן, כולם יודעים שהתחזיות האלה מיועדות בעיקר לייצר באזז ולאפשר לחברות המחקר למכור את הניירות שלהן. אין הרבה ערך בלדבר על 2020 כשאנחנו ב-2011, בשנה שידעה את הצונאמי ביפן ומהפכות דרמטיות במזרח התיכון. הסיבה שהחלטנו לכתוב על זה היא לא המספרים האבסולוטיים, אלא היחסים המעניינים בין הרכיבים של השוק וצפי הצמיחה שלהם.

מה שמעניין במיוחד בתחזית היא הצפי שתחום ה-SaaS ילכוד את החלק הארי של הצמיחה. שימו לב לגרף הבא:

שוב, נתעלם מהמספרים עצמם. מהגרף עולה כי  אמנם כל התחומים הכלולים בהגדרות (המעורפלות עדיין) של שוק המחשוב בענן יזכו לצמיחה בשנים הקרובות, אך תחום התוכנה-כשירות, SaaS, יראה את הגידול המרשים ביותר ולכן מספק את ההזדמנויות הקורצות ביותר ליזמים ושחקנים בשוק.

לא צריך להיות אנליסט כדי לזהות את המגמה

את מגמת הצמיחה אנו רואים היטב בפורטפוליו הלקוחות שלנו. ServiceWise פיתחה מומחיות מקיפה בתמיכה ויעוץ ליישום תהליכי CRM בחברות SaaS. היועצים שלנו מסייעים לחברות כמו Clarizen, LivePerson, SafeCharge, CloudShare, PerfectoMobile, Outbrain, ועוד אחרות וטובות ליישם בהצלחה את Salesforce CRM למימוש הצרכים העסקיים שלהן בניהול והתיזמור של מערכי המכירות, השיווק והשירות. כמה מבין החברות הללו זכו לאחרונה להשקעות משמעותיות, הוכחה לכך שהמשקיעים רואים בדיוק את מה שפורסטר רואה ומאמינים במודל העסקי, באיכות המוצר ובצוותים המובילים.

גם אנחנו מאמינים ב-SaaS, ואף יותר – בלקוחות שלנו!