סיילספורס.קום פופולרית פי חמש ממיקרוסופט דינמיקס

LinkedIn-pollכך לפחות עולה מסקר בלתי פורמלי שהתפשט ברשת החברתית לינקד-אין בשבוע האחרון. על הסקר, שכותרתו ‘מה היא מערכת ניהול קשרי הלקוחות (CRM) הראשית שמשמשת אותך?’, השיבו נכון לרגע כתיבת מלים אלה 2775 איש, מדגם סטטיסטי מרשים לכל הדעות Smile והוא צפוי עוד לגדול.

על פי תוצאות הסקר (חשוב לציין שהתוצאות עשויות להשתנות עם הזמן, אבל המגמה המסתמנת כרגע די ברורה), על כל אדם אחד שהצביע למיקרוסופט דינמיקס, חמישה אחרים (בערך) הצביעו לסיילספורס. אורקל-סיבל במקום הרביעי, די צמוד למיקרוסופט. הקטגוריה השניה בחוזקה אחרי סיילספורס.קום היא ‘אחר’.

התוצאות הללו לא אמורות להפתיע את מי שבקיא בתחום מערכות ה-CRM. צמיחתה של סיילספורס עקבית ומרשימה. המניה שלה עלתה בקרוב ל-70% בשנה האחרונה, יש לה כבר מעל 80 אלף לקוחות, עסקים ומלכר”ים, ברחבי העולם, מתוכם מעל 450 בישראל. היא נחשבת חדשנית ודינמית, והיא הסטנדרט דה-פקטו למערכות CRM מבוססות ענן לארגונים ועסקים.

אנחנו ב-ServiceWise בהחלט מרגישים את המגמה הזאת כאן בשוק הישראלי. בועידה השנתית ל-CRM שנערכה ביום חמישי האחרון במלון לאונרדו סיטי טאואר התרשמנו לא רק ממספר המבקרים בכנס, אלא בעיקר מכמות האנשים שניגשו וביקשו לשמוע על ה-CRM בענן של Salesforce.com. אנחנו יודעים ששוק ה-CRM בישראל תחרותי במיוחד, ושכוחה של מיקרוסופט בשוק הזה, כנגזרת של כוחה בשוק ה-IT כולו, רב במיוחד. יש עוד עבודה רבה לפנינו לפני שסקר דומה בישראל יציג תוצאות חד-משמעיות כמו שאתם רואים בתמונה למעלה. אבל אנחנו יודעים שאפשר להגיע לשם.