סיכום וחידושים – Dreamforce 2017, היום הראשון

Salesforce מכריזה על המהפכה התעשייתית הרביעית

Dreamforce 2017, כנס הלקוחות הגדול בעולם של חברת Salesforce, נפתח השנה בסימן המהפכה התעשייתית הרביעית.

מיליארדי מכשירים מחוברים ויחוברו בעתיד למערכות (שעונים חכמים, מכוניות, מכונות מזון, בתים חכמים ועוד), משדרים תנועות אשר הופכות למידע עסקי שמנותח, נלמד באופן אוטומטי ויודע להמליץ ללקוחות על מגמות ועל הפעולה הבאה שיש לבצע.

מאחורי כל מכשיר נמצא לקוח. כל אחד מאיתנו מצפה לחוויית לקוח אחרת, החל במהלכים השיווקיים של החברה, דרך תהליכי המכירה ועד לשירות הלקוחות. כל אחד מאיתנו מעוניין בחווית לקוח אישית תוך ציפיה שהחברה תנתח את המידע הנאסף, תעשה בו שימוש חכם ותפנה אותו ללקוח. האפשרות לממש את החוויה הזאת היא עצומה!

Salesforce, כמי שמובילה את המהפכה התעשייתית הרביעית, חושפת יכולות חדשניות המשלבות את העננים הקיימים, ענן ה- IoT בשילוב עם Einstein לטובת ריכוז המידע הגולמי, לימוד וניתוח שלו והפיכתו למידע עסקי על הלקוח. זה לא סתם מידע עסקי. זה מידע עסקי חכם שמקנה ללקוח ערך מוסף רב.

חלק מהחידושים של Salesforce אשר נחשפו במסגרת הרצאתו של מארק בניוף, מנכ”ל Salesforce:

mySalesforce – היכולת לבנות ולהפעיל אפליקציות מובייל חדשות ועוצמתיות בהתאמה אישית, באמצעות תפריט drag & drop. האפליקציה תותאם במלואה ללקוח, וניתן יהיה להוריד אותה דרך Apple Store או Google Play.

myEinstein – כל חברה תוכל לפתח אפליקציות בינה מלאכותית בהתאמה אישית, הודות לשתי יכולות חדשות הקשורות ל- Machine Learning:

הראשונה הינה Einstein Prediction Builder, המאפשרת ללקוחות ליצור באופן אוטומטי מודלים של בינה מלאכותית. אלה יודעים לחזות תוצאות בכל תחום או נושא בתוך סיילספורס.

השניה היא Einstein Bots, אשר מהווה פלטפורמה להקמת ‘בוטים’, על מנת לאפשר ללקוח לחקור ולקבל מידע בעצמו, ללא צורך בפניה ישירה לחברה, ובמידת הצורך להפנות את הטיפול בלקוח לנציג שירות בצורה חלקה ובלתי מורגשת.

myLightning – הרחבה של מערכת ה Lightning שתאפשר באמצעות כלי drag & drop לבנות Mobile apps, themes, flows and components בהתאמה אישית ולהפוך את חווית המשתמש ליעילה יותר. הגדרה פרסונלית של המערכת לכל ארגון וארגון המאפשרת להגדיר תמונות, צבעים, רקעים ועוד, כדי להתאים את סביבת העבודה ב-CRM לסביבה הארגונית הפרטית.

myTrailhead – זוהי הרחבה של פלטפורמת הלמידה המקוונת Trailhead, אשר מאפשרת לכל חברה וארגון הטמעה כמערכת למידה ארגונית. ניתן להתאים את מערכת הלמידה לתוכן, למראה, למיתוג ולתחושה הייחודית שלה – והכול באמצעות drag & drop נוח וידידותי למשתמש.