תגלית בחרה להטמיע מערכת מבוססת סיילספורס

תגלית בחרה להטמיע פתרון CRM מבוסס Salesforce

פרויקט תגלית, ארגון ישראלי ללא מטרות רווח אשר מביא עשרות אלפי צעירים יהודים מכל העולם מידיי שנה לסיור חינוכי חינם בישראל, בחר להטמיע פתרון CRM מבוסס Salesforce לטובת הפעלת מוקד שירות וגיוס משתתפים.

הפרויקט בוצע בהצלחה ע”י חברת ServiceWise, ועלה לאויר בחודש ינואר 2017.

תגלית, שהוקמה על מנת לחזק זהות יהודית וקשר למדינת ישראל אצל צעירים יהודיים בגילאי 18-26 מפעילה מערך שיווק (קמפיינים) והרשמה של משתתפי התכנית, נזקקה למערכת אשר תאפשר לנציגי השירות לפנות אל הנרשמים באופן ישיר ובמגוון אופנים.

יהל מקורי, מנהל הפרויקט בחברת תגלית, אומר: “עברנו לעידן חדש לטובת הפעלת מוקד שירות וגיוס משתתפים. המערכת  מאפשרת לנו לנהל קמפיינים של SMS, דוא”ל וטלפון למשתתפי תגלית בהיקפים של עשרות אלפי צעירים. המערכת מאפשרת לנו לצפות ברצף ההודעות שנשלחו והתקבלו מכל נרשם, כמו גם במידע ההרשמה והתקדמותו בתהליך. בנוסף לכך יש לנו את האפשרות למדוד את אחוז הנרשמים והמשתתפים, גם ביחס למתעניינים הראשונים”.

בנצי ברנדס, מנכ”ל משותף בחברת ServiceWise, אומר: “ארגון תגלית נכנס לעידן הדיגיטלי וניהול הקשר הרב ערוצי עם המתעניינים ובכך שיפר את אחוז הנרשמים בהשוואה לתקופה שלפני הטמעת מערכת Salesforce”.

ב-13 ביולי 2017 נכחו נציגי ServiceWise באירוע “מגה תגלית”, אירוע הדגל של הפרויקט המצליח, שהתקיים בלייב פארק בראשון לציון, בהשתתפות משתתפי תגלית, תורמים וידידים מרחבי העולם.

תמונות מהאירוע (לחצו על תמונה להגדלה):