ServiceWise

הענן של Force.com בשירות הרגולטור

כשמדברים על מעבר למחשוב ענן, אפילו בארגונים גדולים, לא תמיד הכוונה היא לפרויקטי הגירה ענקיים והשקעות מאסיביות בהעברת סביבות מחשוב מארכיטקטורה א’ ל-ב’. לעתים הצורך בפועל מסתכם ביישום ווב פשוט אך חכם, וה’ענן’ הוא בסה”כ שם קוד לפלטפורמה זמינה שקל לפתח אליה ונוח לארח עליה את היישום. כמו Force.com.

דרוש: מענה על צורך רגולטיבי

סעיף 40א’ בחוק ביטוח בריאות ממלכתי מחייב דיווח על תרומות במערכת הבריאות. גם התורם (למשל: חברת תרופות) וגם הנתרם (לדוגמה: רוקח) נדרשים בדיווח, כאשר חוזר מנכ”ל משרד הבריאות מיולי 2011 קובע כי על הדיווח להעשות באופן מקוון.

לא מורכב במיוחד, יגידו המפתחים ומנתחי המערכות שביניכם.

פיס אוף קייק, אמרנו אנחנו כשמנמר”ית משרד הבריאות, שירה לב-עמי, פנתה אלינו בבקשה להציע פתרון מהיר ואלגנטי. בדיוק בשביל זה יש את Force.com Sites.

image

Force.com Sites בקצרה

Force.com Sites היא אחת הטכנולוגיות הכלולות בפלטפורמת Salesforce.com. היא מאפשרת ליצור יישומי ווב ואתרי ווב הנגישים דרך הדומיין שלכם ופתוחים למשתמשים חיצוניים לארגון שלכם. כך אתם יכולים להרחיב את הגישה ליישומים העסקיים והארגוניים שלכם, במידת הצורך, לקהלי יעד חיצוניים ורחבים יותר. היתרונות למפתחי ישומים עסקיים משמעותיים: גישה נוחה למודל עשיר ומובנה של אוביקטים ונתונים; אפשרות לפתח באמצעות כלים ויזואליים ממשפחת VisualForce; לא צריך לפתח תשתיות אבטחת גישה, ניהול משתמשים, CDN – הכל ניתן כחלק מהפלטפורמה.

הפתרון לצורך: יישום ווב פשוט וחכם

בעזרת הטכנולוגיה הזאת פיתחנו עבור משרד הבריאות יישום ווב חכם שמציג וריאציות שונות של טופס דיווח מקוון למשתמשים המייצגים גופים ויישויות מסוגים שונים. הנתונים המוזנים בטופס מאוחסנים באחד משלושה אוביקטים: תורם, נתרם ותרומה, ובאופן זמין למנהלי המערכת לצרכי דיווח ומעקב.

היישום זמין באתר משרד הבריאות לכל תורם או נתרם הנדרשים בחובת הדיווח.

***

זקוקים לפתרון גמיש ומהיר לפיתוח יישום עסקי לאתר שלכם? כתבו את האימייל שלכם בתיבה, הוסיפו פרטים אם יש צורך, ונשמח לחזור אליכם ולהציע פתרונות:

Error: Contact form not found.

Exit mobile version