ServiceWise

לקראת אירוע | כנס TLVforce 2014 בו תארח ServiceWise נציגים בכירים מחברת Salesforce.com העולמית

ריאיון עם בנצי ברנדס, מנכ”ל משותף בחברת ServiceWise

ServiceWise ממש רגע לפני הוועידה השנתית ולקראת סוף השנה הקלנדרית. מה הדבר המשמעותי שהחברה רשמה בשנה החולפת?

זו בהחלט היתה שנה מרתקת ומלאת עשייה עבורינו. 2 דברים משמעותיים מתוך כלל הפעילות העסקית שלנו הינם:

המשך הגידול בפרוייקטי Salesforce, מצד אחד התרחבות הפעילות בארגונים גדולים ומצד שני העמקת הפעילות בלקוחות קיימים אשר ממשיכים לתת אמון וחוזרים אלינו לפרוייקטים נוספים.

חתמנו על הסכם הפצה עם ExactTarget, שהיא חברה בת של Salesforce, לעולם מוצרי ה-Marketing Cloud המספקת פתרונות לשיווק דיגיטלי רב ערוצי ממוקד לקוחוזה בהמשך ישיר לשירותי ה Marketing Automation שאנו מספקים בשנתיים האחרונות באמצעות Marketo ו Pardot.

מה היקף הגידול שרשמה ServiceWise בשנה זו?

אני גאה לומר כי ServiceWise גדלה בשנה האחרונה ב 50% במצבת כוח האדם, כאשר ההתרחבות באה לידי ביטוי הן בפרוייקטי Salesforce והן בפעילות ה Marketing סביב מוצרי ה Marketing Automation. חשוב לציין כי העמקת הקשר ושיתוף הפעולה עם לקוחות קיימים מהווה חלק מאד חשוב מהתרבות הארגונית שלנו וכחלק מהתפיסה שאנחנו שותפים של הלקוח וזה מוכיח את עצמו כאשר הלקוחות פונים אלינו שוב ושוב לפרוייקטים נוספיםכאשר אנו נערכים בהתאם לגייס כח אדם איכותי התואם את רמת השירות הגבוהה שאנו מעניקים יום, יום, במשך כל השנה.

האם בסל המוצרים של Salesforce קיימים כאלה אשר מתאימים יותר לשוק הישראלי? מהם?

השוק הישראלי נפתח יותר לאפליקציות ענן. לשוק המקומי מסתבר, אורך זמן רב יותר להסתגל לאפליקציות אלה, זאת בהשוואה לארה”ב ולמערב אירופה, השנה ניתן להבחין כי השוק הישראלי, ובעיקר ארגונים תעשייתיים ונותני שירותים נפתח לאפליקציות ענן.

למגמה יש מספר סיבות:

המחסום הנפשי והטבעי של בטחון המידע ב”ענן” מתפוגג לאיטו, כאשר ארגונים מבינים את התועלות הגדולות הגלומות בטכנולוגיית הענן בכלל ויישומי ענן בפרט..

החברות הישראליות רואות חברות אחרות שנכנסות לעולם הענן ומצליחות, אז זה בבחינת אם הם יכולים, הרי שגם אנחנו, כאשר הארוע המכונן היה בחירתו של בנק לאומי במערכת Salesforce כמערכת ה CRM של הבנק.

ראשי מערכות המידע בארגונים (מנמ”רים וסמנכ”לים) מבינים שבהתאמת הארגון לאפליקציות ענן, הם יכולים לפנות זמן רב יותר לטפל בתהליכים העסקיים של הארגון ופחות בתשתיות (חומרה, אחסון ותקשורת), זמן התגובה להתאמת מערכות המידע לשינויים עסקיים בארגון מתקצר באופן משמעותי ובכך מחלקת מערכות המידע והעומד בראשה משדרגים את מעמדם בעיני הארגון.

מהם יישומי הענן השכיחים ביותר בישראל לניהול בענן?

זה המקום לציין ולהדגיש כי יישומי ענן הן מערכות אשר הארגון קונה באמצעות “שירות” כאשר בד”כ התשלום הוא שנתי. יישום הענן הנפוץ ביותר שכמעט כולנו משתמשים בו הוא gmail !! כולנו עובדים על אותו יישום , על אותה גרסה וכאשר גוגל מעלה גרסה, כל הלקוחות משודרגים !. יישומי ענן עסקיים נפוצים בשוק הישראלי ניתן לראות בתחומי BI, ניהול פרוייקטים, מערכות מסחר אלקטרוניות, שיווק ודיוור, אולם אין ספק שתחום ה CRM  הפך בשנים האחרונות לתחום הרלוונטי יותר ליישומי ענן, הרבה בזכות הראשוניות של Salesforce, כאשר בעקבותיה צצו יישומים נוספים וכניסהלענן  של חברות ה CRM  וה ERP  הגדולות. יישום ה CRM בענן המוביל בארץ הוא כמובן מערכת ה-CRM של Salesforce עם למעלה מ-1200 לקוחות.

מה יהיה בוועידה ומה אתה צופה לסרוויס ווייז בשנה הקרובה?

לוועידה צפויים להגיע כ-400 איש. היא תתקיים במתכונת מיוחדת וייחודית כפי שנהוג בכנסים של Salesforce ברחבי העולם. יגיעו נציגים בכירים מטעם החברות ונארח לקוחות שיספרו על הניסיון שלהם, כל זאת לצד הצגת החידושים שהוצגו ב-Dreamforce האחרון. אני מזמין את כולם לבוא , לשמוע ולראות את החזון של החברה החדשנית ביותר כבר 4 שנים ברציפות וללמוד מלקוחות קיימים אשר ישתפו את הקהל בניסיון שצברו.

לכתבה באתר אנשים ומחשבים

Exit mobile version