נפתח הקורס ראשון בדרום ללימודי סיילספורס בשיתוף עם נגב תשעשרה ועיריית שדרות

אלעד מערכות ונגב תשעשרה השיקו יחד עם עיריית שדרות את קורס ה- Salesforce הראשון בנגב.
הקורס מיועד לתושבי שדרות והנגב המערבי ומי שיעבור אותו בהצלחה יתקבל לעבודה בשלוחת אלעד מערכות שצפויה לקום במשרדי נגב תשעשרה בשדרות. הקורס מנוהל על ידי צוות מומחים ELAD CRM, אייל מורד, ראש צוות יישום ואוהד כהן, מנהל פרויקטים וחבר קיבוץ בארי בעוטף עזה, וישתתפו בו כעשרה סטודנטים שעברו תהליך מיון, מבחנים וראיונות התאמה.

ServiceWise by Elad, מנהלת פעילות ה- Salesforce בחברת אלעד פעילה בשוק הישראלי מאז 2008, וכשותפה-מובילה של Salesforce בישראל הובילה את המהלך יחד עם חברת נגב תשעשרה, שחקנית משמעותית בשוק התעסוקה של הנגב המערבי וזו רתמה את עיריית שדרות למהלך שיוביל לשילוב תושבי העיר והאזור במערך העובדים של החברה שממוקמת במרכז הארץ. ההכשרה הייחודית מציעה לתושבי הדרום השכלה שלא היתה זמינה עד כה מחד, ופתרון לאתגרי הגיוס העומדים בפני אלעד מערכות מאידך.

עינת צור-שיין, מנכל”ית משותפת בServiceWise by Elad: “עם החיבור לELAD CRM  אנחנו בגדילה משמעותית ומרחיבים עוד יותר את מעגלי התעסוקה עם עובדים איכותיים נוספים עבורנו ועבור לקוחותינו. מתוך הבנה שעובדים איכותיים לומדים, מתגוררים ועובדים בכל רחבי הארץ ולא רק במרכזה, החלטנו לפתוח את קורס הכשרת מנהלי Salesforce דווקא בנגב בשיתוף פעולה עם נגב19 והמועצות המקומיות. אנחנו מתרגשים להתחיל בהכשרה ושואפים להקים בהמשך שלוחה פעילה עם פעילות ענפה בנגב”.

חנה רדו, יו”ר קבוצת תשעשרה אמרה כי “נגב תשעשרה הפכה לשחקן משמעותי בתחום התעסוקה בנגב המערבי שיודעת לבצע את החיבור המוצלח ביותר בין חברות שיושבות במרכז הארץ לבין הקהילה המקומית. אנו גאות להביא עוד חברת ענק לשדרות ולייצר עבור התושבים הזדמנויות תעסוקתיות ומקצועיות חדשות באמצעות חיבור לחברות המובילות במשק המספקות הכשרה עם אופק תעסוקתי מובנה”.