סיכום כנס Salesforce Basecamp 2018

כנס Salesforce Basecamp, הכנס הגדול של Salesforce בישראל, התקיים זו השנה השלישית ברציפות, ב-13 ביוני, 2018. הכנס התקיים גם השנה בגני התערוכה בתל-אביב, והתארחו בו קרוב ל-2000 איש שבאו לראות, לשמוע, לפגוש וללמוד על החידושים שהכניסה החברה בפתרונותיה.

ServiceWise, שותפת פלטינום של Salesforce כבר מזה שנים, העניקה, כמו בשנים הקודמות, חסות פלטינום שבאה לידי ביטוי בביתן מושקע ואטרקטיבי שמשך אליו מאות מבקרים. גם השנה, הציגו לקוחותינו את השימוש שלהם במערכת:

פלורה סגל-רום, מנמ”רית פרוייקט תגלית, שיתפה לגבי הצורך שלהם במערכת Salesforce: “אחת המשימות שלנו היא הידוק הקשר עם צעירים יהודים בתפוצות. לשם כך נדרשנו לפלטפורמת IT דינמית, גמישה, עם זמן הגעה מהיר לשוק, כדי שנוכל להשתנות ולפרוץ קדימה”.

קרן שריר, סמנכ”לית השיווק של Nayax , שהציגה את סיפור הלקוח במסלול ה SMB, סיפרה על כך שהם ראו לנגד עיניהם מערכת שתהיה קלה ונוחה לתפעול ע”י משתמשי הקצה ויחד עם זאת תספק מידע אמין ומפורט להנהלת החברה.

Salesforce (וגם אנחנו), מדברים במילים כמו: ‘מהפכה’ ‘חדשנות’ ואלה הן לא קלישאות, שכן המהפכה שלהם/שלנו היא הרבה יותר מרק טכנולוגיה. היא מביאה לשינוי בכל רובד והתנהלות יומיומית שלנו. כמו שאמרה הילה לוי-לויה, סגנית נשיאה אזורית של Salesforce בישראל: “אנחנו נמצאים בעיצומה של המהפכה התעשייתית הרביעית אולם, למרות זאת, מחקרים מעלים כי 59% מהארגונים ברחבי העולם עדיין אינם ערוכים לקראתה. העולם משתנה אל מול עינינו, החדשנות והטכנולוגיות החדשות משנות את כל מה שאנו מכירים, את הדרך בה אנשים מתקשרים, העובדים עובדים, הקונים רוכשים, את האופן בו אנשים מבלים ועושים עסקים”.

ויש גם בשורה של ממש לנו הישראלים; תמיכה צפויה ב Lightning בשפה העברית במהלך 2019.

אוליביה אלבז, סגן נשיא אזורי וסמנכ”ל מכירות Salesforce ישראל, הציג את החידושים בפלטפורמת הענן Lightning של החברה והודיע כי הפלטפורמה תתמוך באופן מלא בשפה העברית עבור משתמשי הקצה.

לדבריו, Lightning היא מסגרת פיתוח יישומים שנועדה להעניק חוויית משתמש חדשה. המערכת אינטואיטיבית, ומכילה יותר מ-850 מאפיינים לשימושים שונים שנועדו לסייע ללקוחות החברה בהגברת התפוקה והיעילות שלהם במכירות, בשירות, בתמיכה ובשיווק. עבור משתמשי הענן, תמיכת המערכת בשפה העברית משמעה גמישות רבה יותר בניהול קשרי לקוחות ומתן השירות, וכן גישה לכל התוכנות המתקדמות של Lightning, כולל כלים מבוססי בינה מלאכותית – איינשטיין. ההכרזה על התמיכה בשפה העברית הינה פועל יוצא של מחויבות החברה להצלחת לקוחותיה המקומיים. Salesforce מייחסת חשיבות רבה לשוק הישראלי”.

גל רגב, ארכיטקט מחברת ServiceWise הוביל Workshop של הכנה למעבר ל Lightning בו שיתף בדוגמאות אמיתיות איתן התמודד בייעוץ ללקוחות החברה.

היה כנס גדוש וממצה ואנחנו נשמח להרחיב ולספק עוד כל מידע שיעזור לכם לממש, ליישם, לבחור ולהחליט כדי להגיע אל היעדים העיסקיים של הארגון שלכם.