סרוויס וייז תייצג את Marketo בישראל

לעומת שנים עברו, מעטים יתעמתו היום עם הטענה שתחום ה-CRM בענן הוא תחום בשל, והכל (כמעט) יסכימו , שסימני השאלה בנוגע ליכולתם של הפתרונות המובילים בתחום זה לענות על צרכיהם של ארגונים מכל הסוגים והגדלים, הוסרו זה מכבר. ואמנם, כיועצים מומחים לסביבת Salesforce.com על אפשרויותיה המגוונות, ואחרי יותר מ-150 פרויקטים מוצלחים, ראינו כבר את ההשפעה החיובית של המערכת על מערכי המכירות, התמיכה, השירות והניהול בכל חברה או ארגון הנמנים על לקוחותינו. אולם תחום פעילות אחד נותר, באורח יחסי, קצת מחוץ למרכז: השיווק.

אמנם סביבת Salesforce CRM כוללת יכולות לניהול קמפיינים וטיפול בלידים. אולם היכולות הללו הינן בסיסיות, הן נועדו לאפשר בקרה פשוטה יחסית על הקשר בין לידים לבין פעילויות השיווק שיצרו אותם, ואינן נחשבות עשירות דיין לצרכיו של מערך השיווק המודרני, שעיקר פעילותו מקוונת ודיגיטלית. כך, עם השנים, נוצרו כלים משלימים רבים שיודעים לפעול היטב באינטגרציה עם סביבות Salesforce.com ומספקים מענה על צרכיהם של אנשי שיווק בתחומים כגון lead generation, lead nurturing, email marketing וכיו”ב. 

Marketo : מובילה עולמית בתחום ה-Marketing Automation

marketo-logoאחת הספקיות המובילות בעולם בקטגוריה זו של כלי Marketing Automation היא Marketo, אשר פיתחה פתרונות לניהול, הוצאה לפועל ומעקב אחר תוצאותיהם של קמפיינים שיווקיים, במיוחד בשווקי B2B. המערכת של Marketo מסופקת במודל תוכנה-כשירות (SaaS) ופועלת באינטגרציה הדוקה עם Salesforce.com. זהו פתרון המקפל בתוכו יכולות מתקדמות במיוחד שמטרתן, בפשטות, לייעל משמעותית את יכולתו של מערך השיווק בחברה לספק לידים איכותיים ובשלים יותר למערך המכירות, בדרך המאפשרת לארגון להתמקד בדיוק בפעילויות שהוכחו אמפירית כיעילות ביותר מבחינת התרומה שלהן להצלחת המכירות ובעקבותיהן להגדלת הרווחים.

logo_servicewiseעד היום, חברות בישראל שביקשו ליישם את פתרונותיה של Marketo נאלצו להסתייע בכישוריהם של גופי ייעוץ ויישום מחו”ל. היום אנו שמחים לבשר כי סרוויס וייז ישומים עסקיים בע”מ חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם Marketo לייצוגה בארץ. מעתה, לקוחות Marketo בישראל יוכלו להיעזר בסל השירותים המקצועיים החדש שלנו הכולל תמיכה בהטמעה, ייעוץ ליישום מוצלח, ו-Marketing Best Practices. את קו השירותים החדש ירכז עידן כרמלי, אשר קודם לכן שימש כדירקטור וכנציגה המקומי של סוכנות שירותי השיווק הבריטית Penknife.

עוד אודות Marketo

חברת Marketo מובילה את השוק העולמי בתחום מערכות ניהול ביצועי ההכנסות (Revenue Performance Management). בעזרת פתרונות אוטומציית השיווק המתקדמים שלה, משפרת Marketo את תהליך עבודת מערכי השיווק והמכירות ובתוך כך מסייעת להגדיל דרמטית את ביצועי ההכנסות וצמיחת העסקים. הטכנולוגיה המוכחת של החברה, השירותים המקצועיים ומערך השותפים הבינלאומי שלה, עליו נמנית מעתה גם ServiceWise, סייעו עד היום ליותר מ-1400 ארגונים ועסקים בינוניים וגדולים ברחבי העולם להפוך את פעילות השיווק שלהם ממרכז עלות למנוע צמיחת הכנסות יעיל. Marketo נבחרה לאחרונה על-ידי מגזין פורבס האמריקאי לרשימת 30 החברות הפרטיות המבטיחות בארה”ב ועל-ידי המגזין Silicon Valley Business Journal לחברה הצומחת במהירות הגבוהה ביותר ב-2011.